Hlavní navigace

Názor k aktualitě SOS: Klienti ČS mohou žalovat banku o poplatky od J. Stack a M. Škopek - Mé negativní zkušenosti pramení z téměř celé republiky,...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 5. 2006 6:39

    J. Stack a M. Škopek (neregistrovaný)
    Mé negativní zkušenosti pramení z téměř celé republiky, neb hodně jezdím. Kdybych měl navštěvovat jen tu "svou" v místě bydliště, musel bych si brát neustále dovolenou.
    Uvedl jsem: Krédem spořitelny totiž je oškubat zákazníka takovým stylem, aby byl spokojený a ještě za to poděkoval. Máte-li tedy na úroveň ČS kladný názor, je vidět, že trenérům prodejních dovedností se podařilo své ovečky dobře vychovat ... Takové "spokojené" klienty právě spořitelna potřebuje.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).