Hlavní navigace

Názor k aktualitě ČD: Případná stávka nenaruší plynulost dopravy od Stanislav B. - ČD stávkují neustále. Věříme, že to, co popisujeme...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 3. 2006 10:35

    Stanislav B. (neregistrovaný)
    ČD stávkují neustále.

    Věříme, že to, co popisujeme níže, není vinou těch dole, ale "kvalitním" vymýšlením již vymyšleného manažery v kravatách.

    Dojíždíme do zaměstnání s ČD. S nasazením nových jízdních řádů v prosinci loňského roku začal mít spoj /do té doby bezproblémový/ na příjezdech do konečné stanice 10 - 15 minut zpoždění. Na to, že se jedná o 21 km trať, rovinatý terén, teoretická doba jízdy 26 minut, to jde, že ... Stěžovali jsme si na ČD a na krají, který je objednavatelem dopravy. Z prvního jsme dostali odpověď až po urgenci, ze druhého vůbec. ČD nám odpověděly: ...Z tohoto důvodu byl vlak ... ve sledovaném období (od 01.01.2006 do 17.2.2006) opožděn 27x, 2x byl opožděn z důvodu nástupu a výstupu zvýšené frekvence a 2 x z důvodu prodloužení jízdní doby vlivem povětrnostních vlivů (velké sněžení). Dále v závěru: Vámi ,popisované situace jsme si vědomi a v rámci komplexního zkvalitňování poskytovaných služeb cestujícím ji řešíme. Jménem Českých drah se Vám za nepříjemnosti při cestování omlouvám a věřím, že i přes tyto zkušenosti budete nadále využívat našich služeb. Doufám, že v budoucnosti se s obdobnými problémy při Vašich dalších cestách s ČD budete setkávat co nejméně.
    Po obdržení reakce z ČD včera následovalo opět zpoždění cca 10 minut, dnes "jen" 8 minut. Jelikož máme čas potřebný k dostavení se do práce tak akorát, díky těmto zpožděním přicházíme pravidelně opožděně. Jelikož nám vlaky nejezdí ve dvouminutových intervalech jako metro v Praze, nějaká rada o využití dřívějšího spoje nepřichází v úvahu.
    Může nám někdo poradit, jak a přes koho přinutit ČD, aby dodržovaly platný jízdní řád? "Protáhnout" délku jízdy vlaku a legalizovat tak zpoždění vlaku do 2. změn jízdních řádů chystaných v květnu nebo červnu nepovažujeme za řešení. A abychom dojížděli do práce autem, to taky neřeší dodržování jízdních řádů a navíc na to nemáme /nejsme bankovní ani pojišťovací úředníci/. Pokud by takto postupoval každý cestující, bylo by možné v brzké době pro nezájem cestujících trať uzavřít v duchu hesla "trh vše vyřeší" tak, jak bylo hitem rušení tratí po r. 1989 OF a modrým ftákem.
    Jelikož po stejné trati dojíždíme s přestávkami již dlouhou dobu, můžeme konstatovat, že stav se nezlepšuje, ale zhoršuje. Bohužel. Co fungovalo v minulosti, nyní nefunguje. Navíc na trasu byli vpuštěni v rámci "konkurence" ještě jiní dopravci, jízdenky však nejsou vzájemně uznávány. Jelikož dojíždíme pravidelně, máme zakoupeny předplatní jízdenky ČD na delší dobu, protože jsou levnější. Takže když jede jiný spoj, bychom mohli jet i jiným spojem, ale nemůžeme, protože nám tam neplatí jízdenky ČD. A nebo můžeme, ale zaplatíme zvlášť jízdné jinému dopravci a předplacená ČD jízdenka zůstane nevyužita. Toto ale platí pro odpolední spoje při návratu z práce, ráno na volbu nic není.

    Kocourkov ...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).