Makro nechce sváteční zákazníky

Obchodní řetězec Makro Cash & Carry ČR chce vyřadit ze své databáze tzv. „sváteční“ zákazníky, kteří často nakupují pro vlastní potřebu. Pokud by zákazník utratil během tří měsíců méně než tisíc korun bez daně z přidané hodnoty, mohl by přijít o členskou kartu. Nejprve proběhne test v Ústí nad Labem a pokud se postup osvědčí, přijdou na řadu i další prodejny.

Zdroj: financninoviny.cz

Má Česko víc WiFi přípojek než celá EU? Cenový boj vytlačuje některé produkty z pultů        
 Stanislav B.
Stanislav B. (neregistrovaný)
12. 3. 2006 17:38 Nový

Micro Macro

Abyste nesplakali nad výdělkem. Co v Makru sleduji, tak velká většina zákázníků nakupuje právě jen a jen pro osobní potřebu. A pokud Makro nemá ve slevách co nabídnout - většina cen "akčního" zboží je dražší než běžná nabídka v běžném obchodě. Makro sice operuje hlavně s cenami bez DPH, ale pokud jsem plátce DPH, tak si daň mohu odečíst i z nákupu v jiném obchodě, ne ...? Navíc, aspoň v Liberci, většinu akčního zboží nemají po čas trvání akce k prodeji. A ta lustrace při vstupu - nestačí kartička, vyžadují průkaz totožnosti s fotem. A tvrdě jen vstup 2 lidí na kartu. V obchodních podmínkách sice tohle stojí, ale domnívám se, že jsou sami proti sobě. Lidi stejně vědí, jak to obejít. Já osobně, když tam nevpustí ještě manželku a 14leté dítě, tak zkrátka u nich nenakoupím, protože na dítě to zkrátka koupit neumím a ve třech nás tam nevpustí. Tak to koupím jinde. Nejvíc mne taky dožere, když na vstupu někoho nelustrují, a jde jich tam ještě i víc. Když mne tohle selektování na lepší a horší zákazníky, nas..lo, chvíli jsem sledoval "kontrolu" ostatních zákazníků a pak jsem ohradil se, že tam vpouštějí bez legitimování, tak mi sdělili, že to jsou zákazníci se Zlatou kartou. Ale jak poznají, že jde skutečně o zlatého zákazníka - vždyť si kartičku mohl vypůjčit? A na "zlatém" zákazníkovi, kterého vpouštěli dovnitř bez lustrace, najednou po mé intervenci průkaz totožnosti chtěli... Fuj tajbl ...