nejsem si jist, jestli zrovna tohle je cesta ke štěstí.
obchodník inzeruje SVOJÍ cenu - DPH náleží ďáblu, za to podnikatel nemůže. totéž jsou letištní poplatky a palivové příplatky - ty navíc podnikatel ani dost dobře nemůže inzerovat, protože se denně mění, pak by jakákoliv reklama měla platnost max 24 hodin a to je často delší i výrobní doba inzerátu.
myslím že by bylo fér například nařízení, že cena včetně DPH (nebo cena letenky včetně všech příplatků a poplatků) se musí uvádět stejně velkým písmem jako cena, a na stejném místě jako cena. ale aby podnikatel nesl zodpovědnost za výběr poplatků, které nemůže ovlivnit a které jen předává dál, to se mi moc nelíbí.
co třeba recyklační poplatky za elektroniku? taky by se měly přičítat k ceně zboží?
co poplatky OSA z xeroxů a prázdných CDček?
příkladů je více