Spočítejte si...

Zavřít

ČSOB poslalo otevřený dopis s deseti otázkami Sdružení obrany spotřebitelů

ČSOB poslalo vedení Sdružení obrany spotřebitelů (SOS) otevřený dopis, který je reakcí na pondělní výzvu SOS, aby se klienti ČSOB připojili k hromadné žalobě proti bance a její poplatkové politice.

ČSOB se mimo jiné ptá, na základě jakého zákona je protiprávní vybírání poplatků za vedení účtu, dále požaduje zveřejnění počtů stížností na poplatky ČSOB, či uvedení bankovních domů, u kterých mají své účty představitelé SOS. Dopis také požaduje vysvětlení, proč SOS odrazuje klienty od individuální žaloby a jak hodlá zabránit zneužití osobních údajů.

Zdroj: Otevřený dopis ČSOB.

Úřady práce kontrolovaly české zaměstnavatele Živnostenská banka: Nové konto pro začínající podnikatele        
bohuslav burian
bohuslav burian (neregistrovaný)
9. 11. 2005 11:04 Nový

Poplatek za vedení čehokoli.

celé vlákno
Vedení čehokoli je zcela jistě v počitačích.Že náklady na vedení počitačem by dosahovaly takových částek je blbost.Popaltky za operace,to je jasné.Banky vedou nákladný život-režie je neúměrně
vysoká.
Petr
Petr (neregistrovaný)
9. 11. 2005 13:23 Nový

Re: Poplatek za vedení čehokoli.

celé vlákno
Převody jsou také prováděny v převládajícím množství elektronicky. Ovšem - jakékoli vedení účtu nebo jakékoli elektronické transakce musí být vedeny na počítačích (HW něco stojí, musí se udržovat, obnovovat, napájet elektřinou...) se specializovaným SW (a ty programy nepatří mezi nejlevnější, požadavky na vysoké zabezpečení...).

Neříkám, že tyto náklady plně vyruší výnosy z vedení účtů a elektronických transakcí. Pouze chci upozornit, že každá mince má dvě strany.