Hlavní navigace

Google AdWords varuje před kartami České spořitelny

4. 10. 2005

Sdílet

Reklamní systém Google AdWords varuje své inzerenty před platebními kartami České spořitelny. Stálé platby kartami Česká spořitelna pravděpodobně neautorizuje a zamítá. Citujeme dopis Google AdWords zákazníkům:

Vážení inzerenti,

na základě signálů, které jsme v poslední době získali, se domníváme, že Česká spořitelna přestala autorizovat opakované platby. Pokud v současné době pro platby AdWords využíváte kreditní kartu vydanou Českou spořitelnou, je možné, že Vaše platby za inzerci AdWords budou či byly touto bankou zamítnuty a Vaše kampaně budou/byly z tohoto důvodu pozastaveny.

Rádi bychom proto inzerentům používajícím karty vydané Českou spořitelnou doporučili, aby své platební údaje zkontrolovali a v případě zamítnutých plateb vložili do systému údaje kreditní karty vydané jinou bankou, zatímco probíhají naše jednání se společnostmi MasterCard a Visa, jejichž účelem je nalézt řešení této situace. Pokud budete mít další dotazy ohledně zamítnutých plateb u kreditních karet vydaných Českou spořitelnou, obrat'e se prosím na tuto finanční instituci.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem,

Tým Google AdWords

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Šefredaktor odbormných komutních webů Poradci-sobě.cz a Realiťáci-sobě.cz. Šéf obsahu EMA data.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).