Hlavní navigace

Internetový marketing: bannerová reklama

29. 7. 2005

Sdílet

Větu, že bannery už nejsou, co bývaly, jste už asi slyšeli. Doba, kdy se míra prokliku u banneru měřila v celých procentech, je dávno pryč a s ním i myšlenka, že jediná možná reklama na Internetu je ta proužková. Jakou má účinnost bannerová reklama a pro koho je vhodná? Čtěte v článku Internetový marketing: bannerová reklama na serveru Lupa.cz.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Šefredaktor odbormných komutních webů Poradci-sobě.cz a Realiťáci-sobě.cz. Šéf obsahu EMA data.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).