Spočítejte si...

Zavřít

Česká pošta nebude mít monopol na doručování adresné reklamy

Česká pošta nezíská kvůli hrozbě sankcí od Evropské unie jednoznačnější monopol na doručování adresných reklamních nebo propagačních zásilek, takzvaných direct-mailů. Dnes o tom rozhodla Poslanecká sněmovna, když přehodnotila svůj původní postoj a novelu zákona o poštovních službách schválila v senátním znění.

Doručování direct-mailů je považováno za velmi lukrativní oblast reklamního trhu. Česká pošta dosahuje na reklamních zásilkách obratu 800 milionů korun.

Doručování adresných reklamních sdělení se totiž věnuje i společnost Mediaservis. Její zástupce již dříve označil sněmovní verzi novely za bezprecedentní zásah do hospodářské soutěže za účelem ochrany státního podniku na úkor soukromého subjektu.

Novela v souladu se směrnicemi EU také přesunuje poštovní služby ze skupiny vázaných živností mezi živnosti volné a usnadní tak konkurentům České pošty usnadnit přístup na trh. Další změnou, kterou má novela přinést, je převedení úlohy regulátora poštovního trhu z ministerstva informatiky na Český telekomunikační úřad. Regulační nástroje se mění z formy vyhlášky na správní řízení, zájemci o poskytování služeb by nemuseli žádat o souhlas ministerstvo informatiky.

Plánovaná odstávka systému eBanky Stavební spořitelna Modrá pyramida vrátila klientům 120 milionů Kč za neoprávněné poplatky        
DONEZ
DONEZ (neregistrovaný) ---.internetbox.cz
29. 5. 2012 9:03 Nový

Re: Česká pošta nebude mít monopol na doručování adresné reklamy

Dobrý den, na jedné straně projednává dneska vláda zrušení monopolu České pošty a na druhé straně dohazuje kšefty :

Česká pošta začala v roce 2011 spolupracovat s Úřadem práce ČR. Od října je na kontaktních místech Czech POINT v rámci pobočkové sítě České pošty poskytována agenda DONEZ (Docházka nezaměstnaných). Ke konci roku 2011 bylo do systému DONEZ zařazeno cca 27 tisíc uchazečů a počet transakcí překračoval 45 tisíc týdně!!!!
ZDROJ http://www.doprava.vpraxi.cz/zprava-ceska-posta-vyvoj.html

a za !každé! přihlášení občana obdrží pokaždé při !každém! přihlášení Česká pošta 45,- Kč.

Suma kdy počet transakcí překračoval 45tis týdně , mi vychází týdně čistě jenom tak mimochodem 45 000 x 45 je 2025000kč!!týdně jen tak, od státu.A to se každým týdnem opakuje, třeba i navyšuje)))