Spočítejte si...

Zavřít

Živnostenská banka nabízí Osobní Menu na půl roku zdarma

Živnostenská banka nabízí klientům, kteří si od 16.3 do 31.5. zřídí Osobní Menu v jakékoliv produktové řadě (Standard,For­te,Grand) vedení po dobu 6 měsíců zdarma. Spolu s tím ruší poplatek za zrušení účtu a snížila minimální počáteční vklad na 1000 Kč.

Volání na mobily bude zřejmě od dubna levnější Umělý člověk za 6 mil. USD        
LK
LK (neregistrovaný)
21. 3. 2004 14:09 Nový

I pro staré zákazníky

celé vlákno
Docela příjemně mě překvapilo, že se akce vztahuje i na existující zákazníky. Byl jsem si aktivovat menu (jako "upgrade" z běžného programu pro nepodnikající osoby) a tak jsem byl potěšen, že dostanu půlrok zdarma. Většinou se podobné akce týkají pouze nových zákazníků a staří věrní utřou nos.
 Petr
Petr (neregistrovaný)
21. 3. 2004 22:34 Nový

Re: I pro staré zákazníky

celé vlákno
Oni tam ještě staří zákazníci zůstali? Já myslel, že po tom loňským několikanásobným zdražení si všichni sbalili saky paky a přešli do nějaký normální banky a nečekali, až jim pobobný žert udělají znovu. V mém případě to zvedli cca 7x a ani se to neobtěžovali, zloději, oznámit.
Docent
Docent (neregistrovaný)
22. 3. 2004 13:56 Nový

Re: I pro staré zákazníky

celé vlákno
To je fakt dobrý, takže nejdřív zvednou poplatky čtyřnásobně, klientům to oznámí po 2 měsících způsobem "Došlo k nějakým změnám, dostavte se na pobočku, kde Vám to bude vytmaveno" a pak jim laskavě věnují půl roku zdarma?

BTW zažil jsem už pár bank, ale tak sprostě jako ŽIBA se dle mého názoru ke klientům ještě nezachovala žádná, dáma od poštovní přepážky zastupující Poštovní spořitelnu, na celé kolo vyřvávající "A máte tam vůbec dost peněz?" je proti nim vzor slušnosti a přívětivého chování.
LK
LK (neregistrovaný)
22. 3. 2004 14:49 Nový

Re: I pro staré zákazníky

celé vlákno
Tak to je vidět, že jste ani jeden neměli účet u České spořitelny, Jebanky nebo Komerčky. To, jak se zachovala ŽB, bylo dost nechutné a sprosté, ale stále ještě o třídu slušnější než Jebanka (která měnila ceníky uprostřed měsíce se zpětnou platností od počátku) nebo ČS (kde kolegovi odmítli dát dodatečné výpisy dříve, než zaplatí, s odůvodněním "to víte, já vám ty výpisy dám a vy pak s nima utečete a nezaplatíte". Komerčka u mně zase zaexcelovala stylem "my vám účet neotevřeme, protože se nám nezdá, že je pro vás vhodný". Až když jsem to chtěl písemně a pohrozil stížností kvůli diskriminaci, tak účet založili (neřeším, proč jsem ho tam musel zakládat, zkrátka to tak bylo).
Ačkoliv mě ŽB hodně moc namíchla - ani ne tak tím zdražením, jako tím způsobem, jakým to provedla, musím říct, že jsem teď byl při osobním jednání opravdu potěšen. Třeba tím, jak tam se mnou řešili věci jako GSM Banking již i po pracovní době a nabízeli i aktivaci i dalších služeb (co již byly v ceně, jen je nastavit, tedy nikoliv to, že bych si musel za něco připlácet), přestože bylo jasné, že by to klidně dalších čtvrt hodiny trvalo. Chování v Evropě běžné, u nás (bohužel) stále ještě nadstandardní a chvályhodné.
Docent
Docent (neregistrovaný)
22. 3. 2004 18:22 Nový

Re: I pro staré zákazníky

celé vlákno
Pravda, Komerčku jsem ještě nezažil, spořku naposled za bolševika, ale jinak jsem toho vystřídal za pár let docela dost, popořadě :-)): Poštovní spořitelna, Austria Bank, ČSOB, jeBanka, ŽIBA, Raiffeisen.
Ale abych se o změně ceníku dozvěděl v tisku, to se mně opravdu stalo jen u ŽIBA. I když i ČSOB byla vyvedená - po splynutí s IPB dát dohromady to horší z obou systémů a nabídnout klientům, to vyžaduje opravdu magorment nezměrných kvalit :-(.
LK
LK (neregistrovaný)
23. 3. 2004 7:46 Nový

Re: I pro staré zákazníky

celé vlákno
Ono je to vcelku jedno, shodneme se, že banky v ČR je zoufalství a děs, ale mám dojem, že o zdražování jeBanky jsem se také dozvěděl až z vysoké částky na výpise, banka se neobtěžovala poslat e-mail, dát informaci do osobní schránky apod. Jinak zkušenost mám kromě té ČS, KB, jEB a ŽIBA ještě s ČSOB, kde mi slíbili proplacení U.S. šeku s poplatkem 2%. Nakonec mi strhli podstatně víc a když jsem se ohradil , tak jsem se dozvěděl že to nejsou 2%, ale 2%, minimálně však XXX Kč. To mi však už nikdo neřekl a prý mám smůlu, protože je to tvrzení proti tvrzení. Takže taky sprosté - za své chyby nechají platit klienty.