Hlavní navigace

Parametry a váhy v jednotlivých kategoriích

Banky a družstevní záložny

  1. Nabídka depozitních produktů: osobní účet, termínované vklady, přímé bankovnictví, debetní karty apod. (35 %)
  2. Nabídka úvěrových produktů: spotřebitelské úvěry, kontokorent, hypotéka, kreditní karta apod.  (30 %) 
  3. Ceny produktů a služeb: poplatky, úrokové sazby  (20 %)
  4. Klientský servis: dostupnost poboček a informací, chování zaměstnanců, řešení problémů, komunikace apod.  (15 %)
  5. Slovní komentář k instituci

Úvěrové společnosti

  1. Jednoduchost poskytnutí úvěru  (30 %)
  2. Cena úvěru: poplatky, úrokové sazby  (50 %)
  3. Klientský servis: dostupnost poboček a informací, chování zaměstnanců, řešení problémů, komunikace apod.  (20 %)
  4. Slovní komentář k instituci

Penzijní fondy

  1. Výnosy penzijního fondu  (60 %)
  2. Rozsah doplňkových služeb: pojištění, slevové programy, platební karty apod.  (30 %)
  3. Klientský servis: dostupnost poboček a informací, chování zaměstnanců, řešení problémů, komunikace apod.  (10 %)
  4. Slovní komentář k instituci 

Pojišťovny

  1. Rozsah pojistného krytí  (40 %)
  2. Cena pojištění  (30 %)
  3. Klientský servis: dostupnost poboček a informací, chování zaměstnanců a zprostředkovatelů, řešení problémů, komunikace, asistenční služby apod.  (30 %)
  4. Slovní komentář k instituci

Obchodníci s cennými papíry

  1. Klientský servis: dostupnost poboček a informací, chování zaměstnanců a zprostředkovatelů, internetové aplikace, řešení problémů, komunikace apod.  (50 %)
  2. Ceny služeb  (30 %)
  3. Dostupnost analýz, doporučení a informací o dění na kapitálovém trhu  (20 %)
  4. Slovní komentář k instituci

Zpět na úvodní stránku

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).