Hlavní navigace

Nejlepší finanční reklama roku 2008

Finanční reklama 2008 - logo

Finanční server Měšec.cz uspořádal již sedmý ročník ankety Nejlepší finanční reklama roku 2008. Porota a internetová veřejnost vybírali z 26 reklamních klipů finančních institucí, které se v roce 2008 objevily na obrazovkách českých televizních stanic.

Videospoty je možné spustit v originální podobě. Svůj spot mohla do ankety nominovat každá finanční instituce, která v roce 2008 měla reklamní kampaň v některé z českých televizí. Vzhledem k celkovému počtu téměř třicítky institucí, které v loňském roce v televizi inzerovaly, je letošní zájem o účast v anketě opravdu velký.

V odborné porotě letos zasedla více než dvacítka osobností z oblasti médií, reklamy, státní i akademické sféry. Členy odborné poroty naleznete na speciální stránce, kde jsou zveřejněna jejich hodnocení včetně stručného komentáře.

Finanční reklama 2008 – výsledky hlasování
Pořadí Hlasování veřejnosti Pořadí Odborná porota
1. Česká spořitelna 1. Home Credit
2. Home Credit 2. Česká pojišťovna
3. UNIQA pojišťovna 3. – 5. Česká spořitelna
4. Česká pojišťovna 3. – 5. GE Money Bank
5. Raiffeisenbank 3. – 5. Komerční banka

Hlasování probíhalo v období od 16. února do 15. března 2009, prostřednictvím internetového formuláře na stránkách ankety. Z hlasujících čtenářů byli vylosování výherci zajímavých cen.

Zajímá vás, jak dopadlo hlasování v minulých letech? Podívejte se do našeho archivu.


Všechny nominované spoty a spoustu další videí si můžete přehrát také na videoserveru Bomba.cz.

Přehled spotů byl připraven ve spolupráci se společností TNS Media Intelligence.


Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).