Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k subjektu GE Money Auto

Gabča
Gabča (neregistrovaný) 80.188.41.---
7. 5. 2012 14:12 Nový

Re: arogatní osoba

celé vlákno

"Sylvie Lisková,prezidentka Republiky České"Hezký nápad.
Ta paní má špatnou pověst nejen v Opavě.Mého otce zblbla tak svým upištěným hlasem,že uzavřel smlouvu pro něho nevhodnou.Kdyby jsme to za něho neplatili tak už by byl na ulici.Tak ji někam zavřete ať neškodí.
Ps:možná v rozčílení jste pane Godote napsal hrubku,opravila jsem ji.
Gabča

Godot
Godot (neregistrovaný) 80.188.41.---
30. 4. 2012 8:40 Nový

arogatní osiba

celé vlákno

Ge Auto Opava tam vládne ing. Lisková.je to arogantní a protivná ženská.
Mám podobný problém s opožděním platby.Chová se jako shylock kupec Opavský.GE AUTO by ji mělo navrhnout jako kandidátku na prezidentku republiky „ing. Sylvie Lisková“ ořezala by z nás nejen libru masa.

Umim si spocitat rpsn
Umim si spocitat rpsn (neregistrovaný) 85.162.157.---
16. 4. 2012 18:22 Nový

Provize dealera aneb neumim si spocitat rpsn

celé vlákno

Vazeni, pisete ze GE Money jsou zlodeji, lhari atd.. Napadlo Vas, nekdy jakou roli hraje DEALER, ktery vam auto prodava? Ze prumerna provize tohoto dealera je cca 20000,-Kc, ktere hned inkasuje penize za uzavreny obchod. Vedeli jste, ze dealer dostava i provizi z Vaseho povineho a havarijniho pojisteni ktere s Vami uzavrel? Tudiz kdyz o tuto sumu ponizite celkovou splacenou castku, tak zjistite ze RPSN je najednou 18 - 20%?. A na konec ...vite ze kdyz zavolate do callcentra a domluvite se na financovani, tak to bude bez problemu a navic obchodni zastupce se dostavi k Vam a vse si s Vama projedna?

Nespokojený klient
Nespokojený klient (neregistrovaný) ---.193.broadband7.iol.cz
3. 3. 2012 14:01 Nový

Re: Nejhorší společnost na trhu!!!

celé vlákno

Souhlasím s názory ostatních, arogantní chování operátorek. Měl jsem několik aut na leasing nebo úvěr od jiných společností, kde bylo vždy vše vpořádku. Ojedinělé opoždění platby 1x až 2x za rok o 3 až 5 dní neřešili. Poprvé mám auto do GE M. Poprvé jsem se za dva roky opozdil s platbu o 5 dnů a už posílají penále a dvakrát volali, že v případě pozdího připsání penále na účet mohou účtovat smluvní pokutu 350,-Kč za jakoukoli odeslanou upomínku. Když si zákazník prostuduje jejich VOP zjistí co vlastně dostal za produkt, samá pokuta , penále atd . GE Money už nikdy víc !!!

jara
jara (neregistrovaný) 89.203.198.---
27. 2. 2012 9:26 Nový

Re: Nejhorší společnost na trhu!!!

celé vlákno

ahoj, mam obdobny zkusenosti, Ge uz nikdy v zivote. VARUJI VSECHNY LIDICKY,neuzavirat s touto spolecnosti NIC!!!!!!!

Lukáš
Lukáš (neregistrovaný) ---.morhen.net
22. 2. 2012 10:00 Nový

Re: GE Money Auto

celé vlákno

Já mám 46,90 ale jezdit jsem prostě potřeboval. Horší bylo překvapení při zjistení castky pri predcasnem splacení

Lukáš
Lukáš (neregistrovaný) ---.morhen.net
22. 2. 2012 9:57 Nový

Re: GE Money Auto

celé vlákno

Pojdte diskutovat a podělit se o své zkušenosti na Facebook o společnosti GE Money Auto ..

FAN PAGE je GE Money Auto=kára za všechny prachy

Lukáš
Lukáš (neregistrovaný) ---.morhen.net
22. 2. 2012 9:54 Nový

Re: Okrádáte poctivé lidi

celé vlákno

Pojdte diskutovat na Facebook o společnosti GE Money Auto a podělte se o své pozitivní/negativní zkušenosti..

FAN PAGE je GE Money Auto=kára za všechny prachy

David
David (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
26. 1. 2012 10:31 Nový

Re: čeho se bojím

celé vlákno

Dobrý den, mám zcela stejnou zkušenost, akorát se jednalo o částku opřes 7.000 Kč. GE Monez prostě nedoporučovat. Jsou to lichváři a arogantní okradači poctivě platících lidí.

Vendula
Vendula (neregistrovaný) ---.gprs.tmcz.cz
25. 1. 2012 19:57 Nový

Re: GE Money Auto

celé vlákno

Ke dni 28.11 2009 byla sazba RPSN GE Money Auto 36.2% Lichva přátelé, to auto už dneska nemá cenu ani jedné splátky a mám to ještě na tři roky

jn
jn (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
2. 1. 2012 12:57 Nový

na neseriozni chovani GE MONEY si stezujte!

celé vlákno

mate moznost podat stiznost na CNB, ktera ma dozor nad financnim trhem na uzemi CR. Pokud banka nedodrzuje podminky muze ji byt pres CNB az do nekolika desitek milionu pokuta.
Vase pripominky adresujte na
podatelna@cnb.cz
vic se dozvite na zelene lince 800160170

Eli
Eli (neregistrovaný) ---.36.broadband3.iol.cz
14. 12. 2011 18:50 Nový

Re: čeho se bojím

celé vlákno

Zdravím Vás a přidávám se s reakcí . Před týdnem jsem obdržela dopis , kde mi bylo oznámeno že musím doplatit částku přez 2 tis. Kč. Nechápala jsem za co . Platila jsem poctivě a prý podle nějakých všeobecných podmínek , které jsem údajně podepsala mám zaplatit. Faktura se skládá z pochybné kopie. Pokud mám zájem o fakturu pravou, mám si poslat žádost . Jsou to podvodníci. Už nikdy více . Za cenu co jsem zaplatila jsem mohla vlastnit nové auto.

Vendula Janková
Vendula Janková (neregistrovaný) ---.princedeligne.cz
1. 10. 2011 10:17 Nový

Lháři GE Money Auto

celé vlákno

Nebudu řešit fakt, že za 57 000,- půjčky přeplatím ještě 49 000,- k tomu jsem se uvázala, to splatím, ale nezdá se mi lhaní a tahání peněz navíc, hrozba exekucí, když pravidelně splácím, co mám a to trvalým příkazem a na účtě vždy bylo dost peněz.
Zaměstnanci zákaznického servisu jsou arogantní a každý mi říkal naprosto jiný důvod vzniku storna a poplatků a nedoplatků. Včetně toho, že jsem opoždená ve splátkách a podobných, poměrně snadno dokazatelných bludů.
Vlivem těch vybájených nesmyslů mi propadla technická, jelikož mi nevydali techničák, mám potíže s dojížděním do práce a znemožnili mi podnikání.
Dávejte si na ně pozor, dostanou ode mě jen tuý nejhorší reklamu a i kdybych měla chodit pěšky, od nich půjčku už nikdy. Teď mám auto na ozdobu, jelikož nemá technickou a vyhrožují exekutorem.

František Horsinek aura:41
9. 9. 2011 8:50 Nový

ing Sylvie Lisková

celé vlákno

Když chcete jen informaci o produktech GE AUTOv Opavě tak si dávejte pozor jestli jste správné barvy pleti,nemáte akcent,nevhodnou národnost a hlavně společenské postavení podle představ ing Sylvie Liskové.Tak se vám vysměje do tváře svým asertivní způsobem.A reakce vedení na stížnost chování ing Liskové?Chtěly po nás osobní údaje a argumentoval,že nejsme jejich klienty.My jsme měli zájem být,ale chování ing Liskvé nás odradilo nadosmrti.A proč chtějí osobní údaje když se vyřizuje stížnost?GE MONEY má nějaké policejní metody.Tak bacha ne ně!!!!!!!!!!!!!!!!!

tinases
tinases (neregistrovaný) 109.80.178.---
24. 7. 2011 10:54 Nový

technicak

celé vlákno

dobrý den,copak jste to za společnost,měl jsem několikrát od vás auto,vše bylo vždy v pořádku,ale poslední auto,co jsem měl neboli ještě mám vy vyřizujete několik měsíců poslání tech.průkazu a splátky,která přišla navíc.chtěl jsem si na vaší společnost vzít auto na úvěr,ale tato skutečnost můj názor změnila a velice zklamala,znám několik soukr.investo­rů,kteří by si od vás vzali úvěr na auto, ale naše zkušenost je velmi brzo odradila,tak že budu nucen rozhlásit asi o vaší společnosti,že není na vaší společnost již takové spolehnutí jak bylo v minulosti.doufám,že náš problém se vyřeší již brzy.,jinak budu nucen tyto slova splnit.

Milan
Milan (neregistrovaný) ---.86.broadband9.iol.cz
14. 11. 2010 22:31 Nový

čeho se bojím

celé vlákno

Mám podobné zkušenosti jako ostatní za chybu při registraci mi vysmahli pokutu
10.000,- kč chyba spočívala v záměně iča za rodné číslo na úřadě tak do deseti minut odstraněno.Ne mám pokutu 10.000.Zajímalo by mě čím se tato společnost živí a na co má licenci zda na bankovní produkty nebo výpalné formou všeobecných smluvních podmínek. Tyto jsem ke kupní smlouvě neobdržel nepřečet a tzenhle průšvih jsem zjistil až při žádosti o TP z důvotu změny údajů
v TP.Uvádím,že pokud bych si všeobecné podmínky přečetl odšel bych takovým tempem jako Emil Zátopek,Všechny varuju death is GE-money.

nax
nax (neregistrovaný) ---.nat125.static.kve.cz
9. 11. 2010 20:26 Nový

problém s osobními údaji

celé vlákno

Přidám se s názorem na tuto společnost. Koupil jsem, poctivě splatil a vcelku nebyl žádný problém (neřeším úroky - bylo to všude stejný a auto jsem potřeboval). Problém nastal až po roce. Ve firmě, kde pracuji jsem měl jmenovce a ten měl s GE asi nejaký problém. Peklo x hrubých telefonátů denně bych nepřál nikokomu. Odmítali se mnou cokoliv řešit, pouze mě nevybíravě upozorňovali na mé závazky. Vzhledem k tomu, že telefonicky jim nešlo dokázat že žádné nemám to končilo ve smrtícím kolotoči, který trval 4 měsíce. Bohužel ze stránek GE není možné získat žádný kontakt, tak jsem poslal přes webový formulář stížnost a upozornění na omyl. Ze strany GE žádná odezva a telefony pokračovaly dál a dál. Až později zdravě nasrán jsem napsal poslední stížnost, že vzhledem k tomu, že volají mě se záležitostí jiného klienta asi mají totální bordel a podám stížnost k UOOU. Teprve až potom mi volala nějaká manažerka z centra pro zákazníky. Vcelku pochopila co mám za problém a řekla, že ho bude řešit. Ale (a to mě dostala) - že pokud klient uvedl jiné číslo, nebo si jiné číslo zjistili nic s tím nemůže dělat. Že je to jejich hlavní kontakt a že volat nepřestanou. Nato jsem ji odvětil, že pokud to myslí vážně, že to chci písemně a posílám jako přílohu UOOU. Potom už byl jen jeden telefon, následoval můj nasraný zmíněné manažerce a potom byl klid. Této společnosti prostě žádné osobní údaje už nesvěřím.

prody
prody (neregistrovaný) 88.81.76.---
9. 7. 2010 11:14 Nový

prosim o radu...

celé vlákno

pred 2 rokmi som kupoval auto,mal som 60 000 Kc,necelich 40 000Kc som zobral od GE lizing. Po 2 rokoch manzelka onemocnela / 3 mesiace bola nemocna / tak ze sme zili z jedneho platu,na splatky som nemal /3500Kc /,prisli a zobrali auto,a zaroven ho aj hned predali!!! Teraz ziadaju po mne este 51 000 KC !!!! Je to podla mna praobycajna lichva!!! Mojich 60 000 Kc je v tahu!!! Skratka a dobre som nahraty po celej ciare!!!! Preto som to sem napisal,aby dalsi ludia ako nahle len budu pocut GE,tak rychlo na nich nech zabudnu !!!!

e-shop
e-shop (neregistrovaný) ---.ds.kb.cz
25. 6. 2010 9:55 Nový

anti GE kampaň

celé vlákno

S ohledem na to, že jsou to opravdu jak tu píšete jen zloději a nic jiného, jako prodejce všeho pro automobily jsme se rozhodl motivovat všechny prodejce a každý, kdo čestně prohlásí, že nespolupracuje s GE MONEY AUTO, dostane dalších 10% slevu z velkoobchodních cen. pokud máte možnost i Vy proti nim něco udělat, udělejte to! Díky :-)

Jakub28
Jakub28 (neregistrovaný) ---.ds.kb.cz
4. 6. 2010 11:17 Nový

Tak proti nim pojďme všichni...

celé vlákno

v době sociálních sítí, apod. ji můžeme udělat takovou reklamu, že se z toho poserou! Ale chce to varovat ty, co si ještě nenaběhli jako my. Aktuálně proti nim vymýšlím nějakou „varovnou“ kampaň s jediným cílem – co nejvíce je poškodit!

Jakub
Jakub (neregistrovaný) ---.ds.kb.cz
4. 6. 2010 11:10 Nový

Nejhorší společnost na trhu!!!

celé vlákno

Vážené kolegyně a kolegové, jsem jeden z Vás, kdo si naběhl u těchto podvodníků a zlodějů. Úvěr 126 000 za 6 let bude přeplacen dvojnásobně, RPSN 28%. Šel jsem do toho pouze s tím, že jsem měl v úmyslu vše do půl roku splatit a mít klid. jaké překvapení bylo, když jsem po měsíci chtěl poslat 80 tisíc a nebylo mi to umožněno, že nepřijmou mimořádnou splátku. Tak jsem chvilku splácel, něco dospořil a když jsem to chtěl zaplatit celé, přišla mi vyúčtovaná jistina, pokuta za předčasné splacení (relativně přijatelná a věděl jsem o ní) a pak tam byla položka „poplatek 3. straně 22 000 Kč“ (už mi nikdo nesdělil, kdo je ta 3. strana. jejich VOP jsou příšerné. Pokud si někdo chcete koupit auto, snad si ho radši vemte na kreditku od Providentu, protože na tom budete lépe!!! Tohle je parta zlodějů, při tom, kdyby se chovali korektně, člověk by to doplatil a využil by tu službu znovu, ale s nimi už NIKDY!!! Všem zásadně nedoporučuju, jsou to lichvářští šmejdi!

Zakaznik
Zakaznik (neregistrovaný) ---.clnet.cz
22. 4. 2010 11:44 Nový

neskutecna lichvarina

celé vlákno

Pujceno 85tis, po roce splaceni chteji za predcasne splaceni doplatek 120tis a pokud to necham bezet do konce, zaplatim dokonce 180tis. to prece neni normalni…

slun
slun (neregistrovaný)
4. 12. 2009 12:10 Nový

je to banda gaunerů

celé vlákno
Celý rok , až do ukončení dědického řízení si bezostyčně nechávali posílat měsíční splátky z účtu mrtvého klienta a to včetně pojištění a úroků od mrtvého, přesto, že hned druhý den a dále pak ještě asi 20x opakovaně písemně i telefonicky, jim bylo oznámeno, že jejich klient tragicky zemřel při autonehodě a pozůstalí od nich žádali vyúčtování a ukončení smlouvy.Také pojišťovna jim oznámila, že pojistné smlouvy včetně povinného ručení zanikly a zároveň také obdrželi od pojišťovny plnění na totální škodu, tedy 100% úhradu. Vůbec se nestyděli nutit pozůstalou matku k tomu, aby na sebe převedla smlouvu a pokračovala ve splátkách a to na auto, které bylo totálně zničené a škoda jim byla od pojišťovny uhrazena, jinak by prý musela být uhrazena pokuta asi 70.000,-- neboť podle nich smlouva smrtí klienta nezanikla, ale udajně prý byla předčasně ukončena!? . Cenu auta si tak navýšili o více než 300%. Nikdy bych si u této bandy jako je GE Money Auto, GE Money Multiservis a Ge Money Benk neuzavřela žádnou smlouvu ani nepůjčila ani korunu. Všechny varuji, tyto tři "dárečci" je jeden geng lotrů!!!!!
ddd
ddd (neregistrovaný)
4. 11. 2009 16:42 Nový

Re: VYhnete se jim velkym obloukem

celé vlákno
JJ taky dělám pořádnou reklamní kampaň ..nic jiného asi stejně nezmůžu .Jsou to prostě legální zloději ...
ddd
ddd (neregistrovaný)
4. 11. 2009 16:38 Nový

Re: Pomooooc

celé vlákno
Takováhle lichvařina by měla být trestná. Kamarád to taky má jednou mu přišla výplata o 1 den později za jeden den pokuta 250 kč .Ani nechci vědět kolik by to bylo třeba za měsíc
nick
nick (neregistrovaný)
4. 11. 2009 16:36 Nový

Re: Pomooooc

celé vlákno
Jsou to fakt hovada, mám stejný problém auto stálo 55 000 kč po dvou letech jsem chtěl doplatit a 46000Kč doplatek. Splátka cca.2000 kč měsíčně, ááále za dva roky splátka jistiny průměr cca.500 Kč a měsíční úrok průměr cca 1300 kč ze začátku i více docela nepoměr. ale přesto jsem si spočet že mě vyjde levněji to zaplatit hned než je přikrmovat dalšíma prachama jsou to fakt zloději ......
Žádnou půjčku už ani náhodou nechci tahle zkušenost mě opravdu vyléčila ....Ale mohu si za to sám prostě jsem byl 18ti letej kluk, kterej si vydělával celkem dost peněz a musel jsem mít auto hned .
mamka
mamka (neregistrovaný)
7. 10. 2009 14:00 Nový

Re: Nejhorší společnost

celé vlákno
prosím pošlete mi někdo kontakt na právní oddělení GE Mone auto a.s., potřebuji s nimi jednat, děkuji
Denis P
Denis P (neregistrovaný)
27. 9. 2009 18:55 Nový

Poraďte

celé vlákno
Zdravím,potřebuji poradit-ukradli mi auto,mám ho na autocedit od GE lichvářů.Neměl jsem to pojištěný proti krádeži.co teď????Když jim ho nahlásim,tak oni po mě budou chtít zbytek splátek?nebo mám splácet dál???PORAĎTE!!!Díky
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 9. 2009 16:46 Nový

Re: ge maney auto A MŮJ PŘÍPAD!!!

celé vlákno
Je to tak jak píšete, bohužel většina z nás co jsme naletěli tak teprve nyní se dostáváme na takovéto stránky kde si chceme vylít zlost na tyto vykořisťovatele tak je už pozdě.Jak někde sliším ge money tak se mi ježí vlasy i ty co už nemám!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 9. 2009 0:27 Nový

Re: ge maney auto A MŮJ PŘÍPAD!!!

celé vlákno
Přesně můj případ.Dnes jsem taky přišel o auto za velmi podivných okolností.Je to banda zlodějská.A to bylo skoro splacené.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 9. 2009 13:28 Nový

Re: ge maney auto A MŮJ PŘÍPAD!!!

celé vlákno
Překvapil mě nějaký přeplatek 22 000 co jde na služby třetích stran (KDO TO JE?)....

auto stálo 160 000,-
měsíční splátka 4320,-
akontace 16000,-
na splátkách jsem už zaplatil 21 000,-

a po žádosti předčasného splacení po mně chcou doplatit 165 000,-

to je hnus pánové a dámy....

jsem vůl,že jsem na něco takového přistoupil...ale snad mou blbost omluví to,že mně je 20 let.


Před mnoha měsíci jsem tady někde okolo uvedl příspěvek k produktu Ge Money,který je uveden výš a musím podotknout,že po několika tahanicích jsem vše zdárně vyřešil a společnost GeMoney mi musela ten jejich příšerný přeplatek (za služby 3.stran) vrátit a dokonce byl o nějakou částku navýšen.
Takže to chce se i přes tvrzení pracovníků GeMoney,nenechat odradit a za svá práva,popřípadě spáchané křivdy,rvát....Pač zákony mnohdy mluví jasně a když se tak zamyslím,tak vlastně tisíce zákazníku společnosti AAA (u které mi byl uvěr od GeMoney nabídnut) jsou vlastně podvedeni a platí peníze,na které nemá ze zákona GEMONEY nárok,..,...
Jediná věc co mě osobně naštvala bylo,že v dopise ze mě pak GeMoney udělali vola,který prý zapoměl pozastavit trvalý příklaz a tak mi posílaj zpět přeplatek...ovšem když si spočítám kolik jsem posílal a kolik mi vrátili,tak ta paní co to psala (a podotýkám,že předtím to byla ona,co mi pořád tvrdila,že oni mají vše dle zákona),asi neumí počítat.....

No hlavně že i 20letý člověk má šanci se poprat s gigantem,jako je GeMoney (a to podotýkám,že k soudu nedošlo,stačilo si jen najít pár paragrafů a poradit se zadarmo se Sdružením obrany spotřebitelů,kteří mají svou činností můj hluboký dík a obdiv)

Pokud vás potkalo to co mě,tak se mi klidně ozvěte na email ReznakP@seznam.cz a rád vám taky pomůžu oškubat ty lichváře z GeMoney...

Petr Režňák
petr dobry
23. 6. 2009 17:46 Nový

Re: ge maney auto A MŮJ PŘÍPAD!!!

celé vlákno
Díky za tak rychlou reakci na moji zkušenost.Máte pravdu ve všem.Chyby se stávají a já nejsem vyjímkou.Nic méně tu sazbu rpsn 28% jsem opravdu podepsal v den nákupu a dobrovolně a která je součástí smlouvy s tohoto dne.Tedy 2004.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
23. 6. 2009 17:35 Nový

Re: ge maney auto A MŮJ PŘÍPAD!!!

celé vlákno
Jste smolař.
První smůlu jste měl, že vám GE Money jednorázově změnilo podmínky, tak že RPSN stouplo na 28%. Nevěřím tomu, že byste smlouvu s tak "neuvěřitelným" RPSN podepsal dobrovolně na začátku.

Druhou smůlu jste měl, když jste měl NEPLÁNOVANÝ vážný úraz. My ostatní míváme vážné úrazy vždy PLÁNOVANÉ.

Třetí smůlu jste měl, že ačkoliv jste měl pojištění přesně pro váš případ, vykašlali se na vás.

Chtěl jste radu, dám vám ji, dokonce tři rady. A zadarmo. První je - zaplaťte jim 45 tisíc a máte je z krku.
Druhá rada je - buďte šťastný, že to takhle dopadlo. Zkušenosti zaplacené pouze penězi jsou ty nejlevnější.
Třetí rada je - příště, než se zase pustíte do podobné akce, tak se předtím s někým chytřejším poraďte a pořádně si pročtěte podmínky. Pak se nebudete divit, jak velké je RPSN nebo vás nezaskočí, že různá pojištění mívají tolik výluk, že jsou kolikrát naprosto nepoužitelná.
petr dobry
23. 6. 2009 17:16 Nový

ge maney auto A MŮJ PŘÍPAD!!!

celé vlákno
Nemůžu než nedoporučit tuto společnost a velkým obloukem obejít a hledat jinou společnost.Např. škofin.Moje zkušenost s ge auto je následující.Nákup vozidla 2004 cena 120 000,- akontace 30 000,- úvěr 90 000,- 60 měsíců, RPSN neuvěřitelných 28 %.Splátka 2 600,- bez poj.s poj 3 8OO,-Celkem tedy má být zaplaceno bez poj. 186 000 ,-Smlouva byla však předčasně ukončena z důvodu neplacení 12.2008.Měl jsem NEPLÁNOVANÝ vážný úraz tak jsem zůstal na nemocenské s minimem příjmu a auto muselo pryč.Bylo mi odebráno touto společností.Respektive jejich zástupci spol. TRANSCOM Worldwide Czech Republic s.r.o.Přesto že bylo ve smlouvě sjednáno pojištění pro případ neschopnosti splácet se spol. Cardif PRO VIVA, a.s.,úraz apod. nebylo na tohle pojištění bráno jakýkoliv zřetel.K čemu tedy bylo???Nyní stojím před finančním vyrovnáním se společností ge auto po prodeji vozidla.Udělali znalecký posudek na vozidlo a tento zněl 18 000,-Prodejní cena vozidla ( VW PASSAT COMBI r.v 96 v plné výbavě vč. klima, perfekní stav,kosmetické vady ), na jejich aukci dosáhla 22 000,-Nyní požadují za úroky,3x nezaplacena splátka,penále,pokuty,odebrání vozidla apod. 45 000 kč.Co teď? Teď babo raď!!!
M.M.
M.M. (neregistrovaný)
15. 4. 2009 12:16 Nový

Re: Pomooooc

celé vlákno
Ty budeš pěknej trotlík. Oni spláceli a poctivě a nyní chtějí doplatit, protože se jejich finanční situace zlepšila. Zaměstnanec lízingovky, co?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
23. 11. 2008 1:35 Nový

Re: Hrozna zlodějina

celé vlákno
A co tak nejakou blizsi informace?!?
monoglof
monoglof (neregistrovaný)
25. 9. 2008 17:37 Nový

Re: Pomooooc

celé vlákno
Když si neumíte přečíst smlouvu ( teda jestli vůbec umíte číst) tak se nedivte.
Když chcete auto to jsou Vám leasingovky dobrý co, ale jak dojde na splácení tak jančíte jak prvnička.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
22. 5. 2008 9:20 Nový

Nespokojenost

celé vlákno
Nespokojenost s jednáním této společnosti je opravdu na místě
Hana Štrynková
11. 1. 2008 15:02 Nový

Nejhorší společnost

celé vlákno
V roce 2004 jsme si brali auto na leasing od GE Money Auto, a.s.
Složili jsme 12.000 Kč. Auto bylo za cenu 99.000 Kč. Za měsíc to vše bude zaplacené a když to všechno sečtu i s 12.000 Kč které jsme složili a s pojištěním tak je to 212.036 Kč. Bohužel jsme s sebou neměli nikoho, kdo by ten křáp skouknul a za těch 48 měsíců nás opravy stály asi 100.000 Kč (bohužel, za blbost se opravdu platí a my jsme za ni sakra zaplatili - už by bylo na nové auto).
Po novém roce nám pravidelně chodí upomínková SMS, že jsme neuhradili splátku, na kterou obratem reagujeme a provoláváme zbytečně peníze, jelikož nejsou schopní včas si stáhnout platby, pak jim tam chybí splátka, která byla z našeho účtu stržena včas a otravujou lidem život.
Koncem ledna zaplatíme poslední splátku!
Máme rozbité čelní sklo a potřebujeme velký techničák. Oni nám ho nepošlou, protože máme prý dluh. Každý rok se zdražovalo pov. ruč., oni doplatky sečetli a poslali nám FA na částku 1.019,75 Kč se splatností 24.1. 2008. Volali jsme tam, mě nechtěli podat informace, jen manželovi. Oni nám pov. ruč. strhli z poslední splátky v prosinci 07, o ničem nás neinformovali a pak na nás přišli s tím, že máme zaplatit dluh na částku 1.035,75 Kč a dokud to nezaplatíme, tak nám nepošlou techničák. Chtěli jsme vysvětlení, proč nám teda poslali tu fakturu, proč nám to strhli ze splátky, proč nám nepošlou techničák když datum splatnosti je skoro za měsíc - nedali nám žádné vysvětlení - je to prý standartní postup. Když chtěl přepojit na nějakého nadřízeného, tak odpověď byla - nemůžu, nashledanou a položil telefon. Takže této společnosti máme plné zuby a nějaká další spolupráce s nimi už neexistuje. Takže o nich kolem sebe budu šířit jen to nejhorší !!!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 8. 2007 1:29 Nový

Re: Pomohlo Sdružení obrany spotřebitele

celé vlákno
Houbi je to nejhorsi protoze jste neschopni dohodnout. u mne po vsem co sem vlozil i pujcil a splacel mi vychazi ze preplacim 25000 za uver na 5 let. Neschopnici
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 8. 2007 1:28 Nový

Re: VYhnete se jim velkym obloukem

celé vlákno
Houbi je to nejhorsi protoze jste neschopni dohodnout. u mne po vsem co sem vlozil i pujcil a splacel mi vychazi ze preplacim 25000 za uver na 5 let. Neschopnici
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 8. 2007 1:28 Nový

Re: Hrozna zlodějina

celé vlákno
Houbi je to nejhorsi protoze jste neschopni dohodnout. u mne po vsem co sem vlozil i pujcil a splacel mi vychazi ze preplacim 25000 za uver na 5 let. Neschopnici
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 8. 2007 1:24 Nový

Re: Pomohlo Sdružení obrany spotřebitele

celé vlákno
Prachi vam nikdo zadarmo neda
uživatel si přál zůstat v anonymitě
28. 5. 2007 11:16 Nový

Hrozna zlodějina

celé vlákno
Je to nejhorši společnost!!!!!!!!!!!!!
akovi
akovi (neregistrovaný)
28. 5. 2007 10:00 Nový

VYhnete se jim velkym obloukem

celé vlákno
Koukam, ze nejsem sam, komu se "auto na uver" s touhle slavnou a ocenovanou spolecnosti pekne prodrazilo... No holt za blbost se plati... Ale slibuju, ze o nich budu sirit jen to nejhorsi :-)
Zloděj jako vy
Zloděj jako vy (neregistrovaný)
4. 5. 2007 19:27 Nový

Super zloději

celé vlákno
Díky děravým zákonům, může společnost jako jste vy okrádat lidi českého státu a nejhorší je na tom to, že se jim formou reklamy v TV vysmíváte.Vaše společnost je jedna velká sračka!!!!!
aaaaa
aaaaa (neregistrovaný)
24. 4. 2007 14:56 Nový

Re: Pomooooc

celé vlákno
Sežeňte si nějakého korejského studenta a pošlete ho s pistolí do GE.
Bibi
Bibi (neregistrovaný)
19. 4. 2007 15:36 Nový

Pomooooc

celé vlákno
Dnes jsme volali na infolinku o doplacení a ukončení leasingové smlouvy. Dostali jsme málem infarkt. Auto jsme si pořídili před rokem a půl, uvěr byl na částku 69 000, naše zdroje 59 000. Chtějí po roce a půl splácení z půjčených 59 000 nyní 77 000!!!!!! Splátka činí měsíčně 3350 Kč. co to má být??? Lichva?????
Jiri  Javorovsky
28. 9. 2006 20:44 Nový

Re: Pomohlo Sdružení obrany spotřebitele

celé vlákno
Na adrese http://www.spotrebitele.info/databaze/zkusenosti.php?id_firma=334 jsem v nabídce "Vložit novou zkušenost" popsal co se mi stalo. Druhý den jsem dostal ze Sdružení pro ochranu spotřebitele (SOS) e-mail, ve kterém byl kontakt na právníka banky a kopii dopisu z května t.r. o předběžné dohodě mezi bankou a SOS řešení obdobných stížností. Kontaktoval jsem telefonicky uvedeného právníka, ten mi navrhl řešení, které bylo pro mne příznivé, vyjádřil jsem svůj souhlas a během několika dnů byla záležitost vyřízena. Ušetřil jsem skoro 46 000 Kč. Přeji i Vám úspěch.
Javorovský
uživatel si přál zůstat v anonymitě
26. 9. 2006 18:50 Nový

Re: Pomohlo Sdružení obrany spotřebitele

celé vlákno
Ještě jsem zapoměla,chtěla jsem poprosit pana Javorovského o bližší informace ke Sdružení obrany spotřebitele,předem děkuji
uživatel si přál zůstat v anonymitě
26. 9. 2006 18:48 Nový

Re: Pomohlo Sdružení obrany spotřebitele

celé vlákno
Tak to je dobrý.Dnes jsem volala na Ge auto o předčasné splacení uvěru na auto,a byla mi zdělena takova častka že sem z toho byla uplně hotová.Takže kupovali jsme si auto na splátky,složily jsme 47000 a oni nám pujčily 62000.Auto stálo 109000.Anyní po roce a půl to chceme doplatit a ta částka zní 56000,takže jsme za rok a půl splatily 6000???Pro informaci měsíční splátka je 2600.Takže jsem znechucena touto společností,okrádají lidi!
Jiri  Javorovsky
8. 9. 2006 22:34 Nový

Pomohlo Sdružení obrany spotřebitele

celé vlákno
Obrátil jsem se na Sdružení pro obranu spotřebitele (SOS) se žádostí o pomoc. Velmi rychle mi zprostředkovali kontakt na odpovědného pracovníka GE Money Multservis. Ten mi navrhl velmi příznivé řešení, které jsem akceptoval. Vše jsme vyřídili přes internet za čtyři dny. Dnes jsem dostal poštou nový návrh dohody o předčasném ukončení úvěrové smlouvy. Původní požadavek banky je nižší o 43 000 Kč.
Javorovský
Jiri  Javorovsky
31. 8. 2006 14:25 Nový

Re: Okrádáte poctivé lidi

celé vlákno
Dopadli jsme úplně stejně. Chceme ukončit smlouvu o úvěr na 138 000 ještě před 1. splátkou, zpátky chtějí 187 000. !
A
A (neregistrovaný)
27. 7. 2006 14:02 Nový

Okrádáte poctivé lidi

celé vlákno
Půjčili jsme si 140000 a po 2měsících,když je chceme vrátit,tak po nás požadujete častku 180000.JE TO NEUMĚRNÉ A NORMÁLNĚ JSTE NÁS SPROSTĚ OKRADLI.
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem